لوگوی-سازمان-نظام-مهندسی3

1403-02-14 9:02 ب.ظ

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یکی از برترین دستگاه‌های اجرایی کشور در درگاه ملی مجوزهای بخش کشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یکی از برترین دستگاه‌های اجرایی کشور در درگاه ملی مجوزهای بخش کشاورزی

 رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از صدور بیش از 1800 مجوز در حوزه‌های گلخانه، قارچ خوراکی، حفظ نباتات، دام، طیور و شیلات در دولت سیزدهم خبرداد .

آرش آقا پور زنگنه با اعلام این خبر اظهار داشت : از تعداد مجوز های صادر شده در استان تاکنون 255 مورد آن تکمیل و پروانه های بهره برداری آنها صادر گردیده است و مابقی در حال طی نمودن روال اداری و پیگیری می باشند.

وی با اشاره به این که پروانه‌های تاسیس صادر شده توسط کارشناسان ناظر ساخت و پروانه‌های بهره برداری توسط مسئولین فنی، نظارت و مدیریت می‌شوند افزود :در فرآیند نظارت کارشناس مسئول فنی گلخانه و ثبت گزارشات ایشان در سامانه از مرحله کاشت تا برداشت و در نهایت صدور Q.R.Code محصول در سامانه سانکای سازمان نظام مهندسی، محصول بدست آمده بر اساس کد مزبور دارای کلیه گواهینامه‌های مورد نظر از جمله رعایت موازین فنی و بهداشتی، سموم مصرفی، زیست محیطی و سایر پارامترها خواهد بود که تا کنون بیش از 32 فقره گواهی Q.R.Cod در استان صادر گردیده است.

شایان ذکر است سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ظرفیت بزرگ و بازوی علمی، فنی و اجرایی بخش کشاورزی و معتمدترین مرجع در برون سپاری فعالیت‌های فنی و تخصصی بخش کشاورزی می‌باشد.

لینک کوتاه :

https://anreokh.ir/?p=102991

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده