لوگوی-سازمان-نظام-مهندسی3

1403-02-19 4:58 ق.ظ

تسهیل و تسریع صدور مجوزها سرسلسه جنبان تقویت مشارکت های مردمی در بخش کشاورزی است

رییس سازمان مرکزی در دیدار با اعضای شورای سازمان نظام مهندسی استان مازندران:

تسهیل و تسریع صدور مجوزها سرسلسه جنبان تقویت مشارکت های مردمی در بخش کشاورزی است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: تسهیل و تسریع صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار سرسلسه جنبان تقویت مشارکت های مردمی در بخش کشاورزی است و سازمان نظام مهندسی برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، مهندس حجت اله علیمحمدی در نشست مشترک با اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران که در محل سازمان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای دوره ششم سازمان، افزایش مشارکت شوراهای استانی در تصمیم گیری و تصمیم سازی در جهت مدیریت بهتر امور سازمانی است.

رییس سازمان مرکزی تصریح کرد: پیگیری واگذاری امور تصدی گری و فعالیت های قابل واگذاری دستگاه های اجرایی به سازمان و مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی به صورت جدی در دستور کار می باشد و در این خصوص شوراهای استانی بایستی فعالیت های قابل واگذاری استان را احصاء و برای پیگیری به سازمان مرکزی اعلام نمایند.

در این دیدار اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران ضمن تبریک انتصاب رییس سازمان مرکزی، نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص موضوعات و فعالیت های سازمان مطرح کردند.

لینک کوتاه :

https://anreokh.ir/?p=103122

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده