لوگوی-سازمان-نظام-مهندسی3

1403-02-14 11:47 ب.ظ

پیام مهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به اعضا و همه مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی کشور

پیام مهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به اعضا و همه مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی کشور
ششمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با این هدف شروع به کار کرد که ان شاالله بتواند در جهت پیشبرد اهداف سازمان که همان هویت بخشی به مهندسان کشاورزی و بستر سازی برای اشتغال آنان و انتقال دانش و فناوری های جدید به عرصه های تولید کشاورزی است، تلاش کند.
این شورا ضمن ارج نهادن به زحمات بزرگوارانی که در دوره های قبل خدمت کرده اند، سعی بر آن دارد که جامعه مهندسان کشاورزی جایگاه ارزشمند خویش را در جامعه بیش از پیش باز یابند و بتوانند اثرات چشمگیری در بخش کم توجه شده کشاورزی داشته باشند.
در این راستا ضمن دعوت به مشارکت هر چه بیشتر تمامی اعضای محترم سازمان و کارشناسان کشاورزی و منابع طبیعی علاقمند در تمامی سطوح سیاست گذاری، تصمیم گیری و اجرای برنامه ها، انتظار داریم با همت، همفکری و همدلی و اعلام نظرات و پیشنهادات کارشناسی و فنی  در این راه کمک کنند تا شرایط بهتری برای جامعه کشاورزی که اصلی ترین نیروهای تامین امنیت غذائی کشور هستند فراهم گردد.
بدیهی است رسیدن به اهداف مورد نظر برای اعتلای بخش کشاورزی، بدون سعی و تلاش به هم پیوسته جمع بزرگ متخصصان کشاورزی، امکانپذیر نیست.
دبیرخانه شورای مرکزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسی و فنی تمامی کارشناسان بخش کشاورزی در تمامی موضوعات مورد نظر می باشد. 
شورای مرکزی دوره ششم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

لینک کوتاه :

https://anreokh.ir/?p=102910

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده